ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نمیتونم بخندم

من نمیتونم بخندم دست خودم نیس

واسه دیدنت یه لحظه ام دل تو دلم نیس

هنوز از یادم نرفته مهربونیات و کارات

مگه توبه من نگفتی میخوامت با نگاهات

باورش برام عجیبه که شنیدم تنها نیسی

داری از اون ور دنیا موج منفی میفرستی

باورش برام عجیبه که میگن منونمیخوای

که دیگه مثل قدیما سرنمیزنی نمیایی

شاید اشتباه من بود که ازت فرشته ساختم

پای دوست داشتن تو من همه زندگیمو باختم

شاید اشتباه من که ازت فرشته ساختم

پای دوست داشتن تومن همه زندگیمو باختم






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:28 | |